درخت دانش

... ارائه دهنده مطلب کلاس هفتم نمونه سوال ، پاورپوینت ،تحقیق و

درخت دانش

... ارائه دهنده مطلب کلاس هفتم نمونه سوال ، پاورپوینت ،تحقیق و

درخت دانش

به وبلاگ (درخت دانش) خوش آمدید
این وبلاگ به طور موقت فقط دروس کلاس هفتم را انتشار میکند
عزیزانی که خواستار دروس سوم راهنمایی هستند در بخش (تماس با ما) بیان کنند ، تا انتشار شود .
با تشکر

درخت دانش

نویسندگان

نمونه سوالات ریاضی ( جبر و معادله و..)

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ



دریافت فایل


منبع: درخت دانش


فرمت: PDF

نظرات  (۲۹)

مرسی بد نبود
جسینتلنم   کون

ممنون 
خوب بود
بد نبود
سلام من ..... هستم هنوز باز نکردم ولی من فقط معادله می خوام انشاالله که همینه.....
خیل خووووووووووووووووووووووووووووب
 خیلی خوشم نیومد ولی در این حال بد نبود بهتر از هیچی بود
سطح سوال ها خیلی پایین است و برای   دانش آموزهای معمولی هست متاسفانه T-T 
لطفا سوال برای مدارس فرزانگان و نمونه دولتی هم بزارید 
برای من اصلا باز نمیشه راضی نیستم
ممنون خوب بود
سوالا بد نبود ولی لطفاااا سطح بالاتر
بد نبوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود 
شوخی کردم خوب بود
از اسان هم اسان تر بود لطفا سوالات سخت تری در اختیار بگذارید

عالی بود خیلی ممنون

 

سطح سوال خیلییییییییی پایینه 
بد بود خیلی
مبتکران کتابش بهتره
سلام سطح سوالات در حد کلاس ششم است 
لطفا سوالات مدارس غیر دولتی هم بزارید
😐
من کون میدم 
بیا تل @hahsakon
',گوه نخورfuck you
کی کون میده
بسیاااااااااااااااااررررررررررر آساننننننننننننننننننن
سوالات در حد تخم هم نمی ارزه

ای بابا داداش برا هشتمو نداری
خیلی خیلی اسون بود
از این آسون تر ندیدم
سلام فقط معادله مى خواستم
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۶ .............................
خیلی بد بود
انقد سوالا آسون بود که خواهر کلاس اولی منم میتونه جواب بده لطفا سخت تر و سطح بالاتر سوال بذارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی