درخت دانش

... ارائه دهنده مطلب کلاس هفتم نمونه سوال ، پاورپوینت ،تحقیق و

درخت دانش

... ارائه دهنده مطلب کلاس هفتم نمونه سوال ، پاورپوینت ،تحقیق و

درخت دانش

به وبلاگ (درخت دانش) خوش آمدید
این وبلاگ به طور موقت فقط دروس کلاس هفتم را انتشار میکند
عزیزانی که خواستار دروس سوم راهنمایی هستند در بخش (تماس با ما) بیان کنند ، تا انتشار شود .
با تشکر

درخت دانش

نویسندگان




دانلود سوالات


دانلود پاسخنامه


منبع : درخت دانش


فرمت: PDF

نظرات  (۱۷۵)

خوشحالم که اولین نفر نظر می دم خیلی خوب بود دستتون درد نکنه
من دنبال یک دوست هستم
پاسخ:
هوی اینجا سایت دوست یابی نیست
بدبخت
ذدردرذدرذد
پاسخ:
:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* ** * *** ******
سایت خیلی خوبی دارین من این طور فکر میکنم
سایت خوبی دارین
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۴ بببببببببب
اصلا بدردنخوردازمطالب نوبت دوم هم بزار

خیلللللللی به درد نخورد بود

اه افتضاح بود اه اه اه اه
نوبت دوم هم می خوایم
خاک تومختون
کسافت ها
قرمساخ ها
پاسخ:
 میشه بگید می خواید چیکار؟!
تفکر و سبک زندگی که امتحان نداره
من با دوستمون موافقم آخه توی امتحان نوبت دوم تفکر و سبک زندگی اومده خواهش می کنم اگه سوالی چسزی دارین بزارین ممنون می شم لطفا اگه میشه جوابمو بدین راستی این سایت یک موسسه ست یا مال یک نفره
پاسخ:
این وبلاگه سایت نیست سایت ورژن جدیده یعنی class8ha.ir 
این وبلاگ مال دونفره 
سلام سوالا دانلود نمیشن ولی میخواستم بگم که تفکر و سبک زندگی امتحان داره من که خیلی خیلی خوشحالم!!!!!!!:
تفکر و سبک زندگی امتحان نهایی دارد
پاسخ:
به حق چیزای ندیده و نشنیده ما که نداریم و نداشتیم
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۵ امتحان داره
سبک زندگی داره امتحان
پاسخ:
:l ما که نداشتیم 
دوستان عزیز اگر دنال نمونه سوالات خوب هستید برین به این سایت
class7-9.blogfa.com
ما داشتیم ولی ما که اون کتاب رو نخوندیم در طول سال
پاسخ:
آفرین :)
عالیییییییییییییییییییی بود5
پاسخ:
قابل نداشت :)
شما امتحانشووووووووووونداشتین ما که داریم
پاسخ:
من که کتاب رو انداتم دور :/
سخت بود یکم ،امتحان خودمون خیلی راحت تر بود
عالیه ممنون با سپاس راستی خیلی ام خوب دانلود میشه
خیلی بد بود
خ
اصن مگه تفکرم جزو درسا حساب میشه؟!
سلام ممنون دوستان هرکی دوس داره به وبلاگم سر بزنه و نظر بده ضرر نمی کنید      http://aksbazigrandoni2014.blogfa.com
خوب بود اما اینو بگم که ما متاسفا نه این امتحانو داریم.

معلم ما بهمون گفت فقط متن هایی ک توی کادر های سبز و زرد و ابی هستن تو امتحان میاد
سوالاتون ب دردم نخورد اما بازم ممنون!!!!

چرا کی گفته امتحان نداره نویسنده جان / داره خوبم داره


سوالاتون جرته!!تازشم تفکر امتحان نوبت دوم داره
برو بمیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                    
مسخررررررررررررره ترین کتاب پرورشیه شما هم همین نظرو دارین 
مسخره ترین کتاب پرورشیه:)

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود عزیزم اصلا به خودت فشار نیار OK

سلام  ممنون سایت خیلی  خوبی  دارین  مرسی
باسلام واقعا سایت   خووبی دارین       
خیلیییییییییییییییییییی بد است
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۶ حانی جون دوست عزیز شما
خوب بود. واقعا راست میگی که سبک امتحان نداره؟؟؟؟ یا نداره ؟یکی تکلیف منو مشخص کنه :-( الان یک ماه از مدرسه ها گذشته ما فقط یک درس خوندیم میدونم خیلی بدبختیم 
واقعا عااااااااااالی بود

اصلاا سوال نیامد
اتفاقا امتحان تفکر داریم ولی به ما گفتن فقط کادر های سبز رو بخونیم

میخاستم به اون عزیزانی که میگن تفکرامتحان نداره بگم همین امتحانه که تاثیر تو کارنامه میزاره.اگه غیراینه که ول متلید.

وااااااااااااااااای مگه داریم؟مگه میشه؟

سوالاتت خوبه ولی به دردنخوره خیییییییییلییییییییییییییی

خییییییییییییییلی افتضاحهههههههههههههه اما خوب بود خخخخخخخخخ
سلام سایت و مطالبتون عالی و مفیده مر30
برو بابا مسخره ها

فکر میکنی خیلی خوبه؟
اینجا واس نظر سنجیه یا چت :-\ 
به ما چه که شما ندارید ونداشتید .امروزه همه معلما از هر درس امتحان میگیرند
سلام
ممنون از تلاشتون ولی سوال هاتون خیلی ساده و پیش پا افتاده بود

سلااام ممنون از سایت خوبتون.
باعرض سلام تعدادسوالات خیلی کم وسطح سوالات خخخخخخخخخخخخییللللللیییییی پایین لطفا تعدادسولات رابیشتر وسطح انرابالا برده  

باتشکر

نه نه من واسه دوست پسرم سوال می خوام چی کار کنم؟ من 67 سالمه و سو ادم ندارم و نوهام دارن اینو می نویسن یعنی من می گم می نویسن دوست پسرم  سوال امتحانی میخواد ننه سریع جواب بده


میشه سوالات نوبت دوم تفکرو بذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام معلم ما کادرهای سبز کتاب تفکر را امتحان میگیره
سیک
ما هم کادر های سبز کتاب را امتحان میگیره.
ما ترم دوم امتحان داشتیم ، دوستانی که می خوان بخونن کادر های سبز و تعریف ها رو بخونن ، امتحان یا تعریفه یا تحلیلیه .
براى ما که گفته تستى و جاخالى اما درس آسونیه

خوبه استفاده داشتم ولی حییییف نوبت دوم نداشتین از دوستان عزیز هم خواهشمندم فحش ندن چون آخر عاقبت نداره و مثه من میوفتین تو هچل .خیلی ممنون!

خیلی خیلی سایت خوبی دارین ممنون
من یه دوست می خوام کی میاد باهام دوست بشه؟

سوالاتت خیلی اسونه عشقم

 والا من که یه سوال هم بلد نبودم معلم ما فقط از کادر های سبز سوال میده
ماااااووووسسسسس
من دوست میخوام

سلام

اولا بنده اصلا راضی نبودمم دوما سحر عزیز آبرو هرچی دختره بردی سوما عللی عزیز کسی  دیوونه باشه دوست تو بشه

سوالات خیلی سخت بود ماامتحان داریم ولی سر جلسه نرفتیم
خدا خیرت بده...چقددد من ازین درسو دبیرش متنفرم:-\  من موندم امتحان گرفتنشون دیگ چیه!؟
ااخ که چقدر گوه میخورین
خواهر اینجا جای فحاشی کردن نیست 
لطفا با ادب باشید .
برو گوتو بخور .
خواهر. خواهر
خاک بر سر خودتونو سایتتون
مرده شورتونو ببرم أتیناهم سواله بعد میگیرد ما امتحن نداشتیم.  اسکل
خیلی بی ادبین کمبود دارا.
تفکرواداب زندگی درس بسیار خوبیست خیلی ها که الان مشکل دارند ریاضی وعلومشان ضعیف نیست درس زندگی وراه رفتار درست را نمی دانند اهمییت فکر واندیشه را درک نکرد ه اند  
یستعهبغاَـَُط
این دیگه چه سایت الکیییییییییییییییییییییییییی است جان مادرت این سایت را عوض کنید                                                              



                                                    باتشکر


                                                             masn
این دیگه چه سایت الکیییییییییییییییییییییییییی است جان مادرت این سایت را عوض کنید                                                              



                                                    باتشکر


                                                             masn
خوب بد نیست.
چرا این فایل ها را باز نمی کنه
افتضاح بود با این سایت گنده تون
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۲ Asghar Kir Koloft :|
Harki Soal Mikhad Biad Khoonamoon Neshoonesh Bedam
Dardam Nadare:|
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۴ ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووفففففففففففففففففففففف
مطالبتون گند بود خوشم نیومد اه 
بسیارافتضاه اصلادانلودش حظف شد اصلابدردامتحان نهایی نمیخوره مدیرسایت قبول داری که
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییی چرت وپرت هم درسش هم این سوال ها
سلام
شما چقدر بی ادب و چقدر سایت پیاده است. آدم درخواست یکنفر را که دنبال دوست می گردد را با «هووی» و «بدبخت» پاسخ می دهد. چقد شما بی ادب و پیاده هستی. ضمنا سوالات مثل خودت پیاده است.
کسده ها
سلام بسیار عالللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییی
بود 
با تشکر 
-----------ممنونم-----------
سبک و زندگی امتحان داره
با عرض سلام
1- تفکر و سبک زندگی امتحان نوبت اول , نوبت دوم, و میان ترم داره ...
2- دبیرمون به ما گفته کادر های سبز و زرد و آبی و صورتی و ... رو بخونیم.( در واقع همه ی کتاب)
3- تفکز و سبک زندگی کتاب کاملا چرتیه و هیچ تاثیری روی افکار و عقاید من یکی لااقل نداشته
4- کلاس تفکر مزخرف ترین کلاس مدرسه و معلمش هم مزخرف ترین معلم مدرسه هس
5- امتحان های تفکر و سب زندگی ما از امتحانات ریاضی و علوممون هم سخت تره
6- من به دنبال سوال های متن کتاب تفکر می گردم کسی سراغ نداره؟
7- کادرهای ابی کدام قسمت از کتاب محسوب می شه؟
8- من هر کاری می کنم هیچی دانلود نمیششششششششششششششششششششه !
دیگه موردی به نظرم نرسید.
از نطق های من لذت ببرید.
سلام سوالای بهتری نبود ؟
من فردا امتحان دارم هیچیییی نخووووندم خدااااااااا 
وای منم فردا امتحان دارم
رفتم سایتای دیگه 
باوجود اینکه کتابمو گم کرده بودم و هیچی نخونده بودم تو سایتا دیگه تونستم کل کتابمو ی ساعته فول بشم ولی شما......
بد نیستید اما سوالاتون بدرد نخوره


۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۱ rozhan jooooon11223344
ببین کی جون برو سایتای دیگرو ببین ی ساعته همهرو فول میشی
لطفا یکم سایتتونوبروز کنین
درس نخوندم واویلا
مگه اینا ب دادم برسه:-( 
شماره مالمیره برید تلگرام عکساشو ببینید وای وای
09309168883
خیلی طرح سوال ها و کیفیتشان خوب بود. ممنون
سلام ببخشید اگه سوالات نوبت دوم رو هم داشتید خوب میشد ممنون از سوالات خوبتون☺☺


خیلی بد بود

مزخرفه

چی بگم؟؟؟
سایت مزخرف.به درد نخور.پر از مطالب چرا و پرت هستش.
خدا دعوتتون کنه.
مطلب های به درد بخور بذارید احمقه.
خااک تو سرت 2 تا اون.
احمفا
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۴ نسترنننننننن
سایت مزخرف.به درد نخور.پر از مطالب چرت و پرت هستش.
خدا لعنتتون کنه.
مطلب های به درد بخور بذارید احمقا.
خااک تو سرت 2 تا اون.
احمقا. 
بی شعورا
گاوها
خرها
mmnoooon      :/
به درد بخور نبود آگه من می‌خواستم دانلود کنم مطالبا رو میرفتم کلاغ سفید میگرفتم
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۳۳ مــــــــــــــــــــــاری
امتحان نداره
فعالیت سرکلاسی مهمه
راستی لایک
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۹ فقط حیدر امیر المومنین
سلام
این لینک دانلودش کجاس
؟؟؟؟

برا من نیومد

میگه:فایل یافت نشد

وقتی میخوام دانلودش کنم

افتضاه بود واقعا که
چه سایت مسخره ای
کیر توکس ننتان
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۶ یه دخترکسو
اهورا تو عشق منی
سلام واقعا ممنونم بابت اطلاعاتتون و همچنین سایتتون ما که خداروشکر بهترین معلم رو داریم و درس تفکر و زندگی تا به اینجا خیلی چیز ها یاد من داده بعدشم دوستان منم تا حالا نشنیدم از درس تفکر و سبک زندگی امتحان بگیرند خود ما هم معلمون امتحان نمی گیره
برای من اصلا میگه فایل پیدا نشد من اصلا من نمیتونم دان کنمش
سوالات مسخره
خیلی خیلی...........
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۲ ندونی خوبه
چرا باز نمیشه¿؟¿؟¿؟¿؟

واقعا که........................................................................................................
افتضاحه

خانما و آقایان یکی به من بگه چرا دانلود نمیشه

برید گم شید با سوالاتتون

من دان نکردم اگر میشه به صورت آنلاین سؤال هارو بزارین...ممنون....من نادیا هستم ...
سلام
چرا نمیاره
سلام ممنون از سوالای خوبتون بازم تونستید بزارید 
سلام ما ی معلم عوضی داریم معلوم نیس چ سولاتی بده بدبختمون کنه
چقدر بی ادبین واقعه که این چه طرز نظر دادن
سلام....‌هفتم‌امتحان‌نداره‌...اما‌هشتم‌هر‌دو‌نوبت‌‌امتحان‌تفکر‌هستش😂
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۶ عاذاذاذاذا
بکنم تو.......
نمونه تنبلا رو در این درس که در اخر هم بجایی نمیرسن در این سایت می بینیم یه مشت بی تربیت 
از این درس.   درس بگیرین خواهشا تو زندگی لازمه بخدا 
سلام من کلاس هشتمم وهرچی تلاش میکنم دانلود شه دانلود نمیشه اگه پیشه راهنمایی کنید دیگه کم مونده امتحان کارو فناوری ام  امتحان کتبی بگیرن خدا به خیر کنه
سلام من کلاس هشتمم وهرچی تلاش میکنم دانلود شه دانلود نمیشه اگه پیشه راهنمایی کنید دیگه کم مونده امتحان کارو فناوری ام  امتحان کتبی بگیرن خدا به خیر کنه
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۷ ابراهیم ملا
کانال هفتم @nemonehyar
اینم سایته .یکی شم باز نشد یا سایت باز نکنین یا اگر باز میکنین تا اخرش ادامه بدین مردم که حمال شما نیستن شما حمالین به ما چه ما که نیستیم در ضمن اینم بگم که اگه خوابین بیدارشین و بدونین که تفکر و سبک زندگی هم هفتم وهم هشتم امتحان داره اینها فحش نیست انتقاده  اگه چیزی بلد نیستین و هنوزم خوابین لطفا لطفا بکشین کنار و فقط مردم هم نگیرین

ننه باباتونو گاییدم که جواب نمی دین هرکی با مای ننش د زیر مای نترسین سایت به این افی(fuck)حک نمی شه که رمز گذاشتین


خاک تو سرتوگ با این وبلاگ نویس باهم .این چه وعضیه. اهداف اه اه اه
خیلییییییییییی بدددددددددددددددددددددددددد بودددددددددددددددددددددددددد
خیلی خوب نبود ولی خیلی هم بد نبود
خوب چرا کسی حرف نمی زند
خاک بر سرتون واس سایتتون که یک قرون نمی ارزه
واقعا جز عقب مانده ها حساب میشید.
مدیر سایت خیلی خر و گاو تشریف دارند 
با تشکر.
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۳ سید مهدی
باسلام اول میخام بگم سایتتون خیلی مزخرفه 2هیچی ولشکن
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۶ سید مهدی
خاک تو سره مدیر سایت خیلی مزخرفههههههههههههههههههههههههههههه
ببخشید چرا توهین می کنید البته حق دارید چون سایت خوبی نیست ولی لطفا معدبانه صحبت کنید😠😠
کیر تو مختون آخه مرتیکه کس مغز من سوالات پایه هفتم رو میخوام مادر جنده کیرم تو کونت با ننت سه پشته
اوووومممم اررره خیلی خوبه اوممم اره دوس دارمم
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۷ عرفان صدر
من زدم نیاورد اصلا معلومه مسخرست


۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۹ عرفان صدر
میگه فایل موجود نیست

۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۰ عرفان صدر
اینم شد سایت اخه؟
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۲ عرفان صدر
به نظر من قلم چی بهتره
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بود
من که از این سایت راضیم نمونه سوالات خوبی داره 
سلام
ممنون واقعا خوب بود
فقط کسی اینجا قصد دوستی نداره؟
اگه خواستین بگید
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۳ کارو شکری
برام خیلی خوبه که  این سایت را درست کردی با تشکر از بامرام ها...........................................
امتحان پایه ی هشتم است پاسخ دهید

من یه دوست میخوام
 سلام سوالاتون با نمیشن لطفا برسی،بشه..........😝😝😝😝😞
پوری چن سالته؟😊
میزنه فایل مورد نظر یافت نشد
۱۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۵ ننه قمر....
هی بد نبود...یه جورایی افتض بود

۲۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۱ ..............................................................................
مگع تفکرم درس حساب میشع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۳ مجتبی حیدری نسب
سایت تان بسیار خوب است واگر نمونه سوالات امتحانی همه ی درس ها رو بزارید ممنون می شوم
من که راضی هستم 
واقعا عالی است
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۷ امیر حسین
کیرم تو این سایت ریدین با این سوالاتون
هی حرف دهنتو بفهم
واقعا سایت بدردنخورییه نمیشه سوالات رو دانلود کرد
سلام 
ریدم تو این سایتتون اه اه اه اه اه اه اه 
شما رو چه به این 
گو خوردنا
خاک تو سر تون
این که هیچی نداره
من که نخوردم . با این حرفای که این میزنن فکر نکنم خوب باشه.در ضمن مدیر گروه سوال های بهتری در یارید که همه از آنها استقبال کنن
خاک تو سرتون انتراکسافت
سلام ریدم تو سایت دو نفری تون

سلام

اااهههه.بچه هابسه دیگه.

یکی میگه امتحان داریم یکی میگه نداریم اونقدر هم الکی حرف نزنین.یه ذره مؤدب باشین جون خودتون.

شایدقبلا امتحان نمی گرفتند اما الان می گیرن وفقط باید کادرهای سبز خونده بشه درضمن اونقدر به سرگروه های عزیزهم فحش ندید لطفا.سوالات هم عالی بود.

ممنون سرگره های عزیز

۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ کیرکلفت کون پاره کن
داش ، آبجی خلاصه بگم اگه کس و کونتون میخاره و دوست دارین از شر این خارش خلاص بشین من همه جوره در خدمننون هستم از 10 سال تا 80 سال خارش کم می کنیم به قیمت رایگان / باور کتین جون شما/ تازه اگه ماماناتون هم میخارن اونا رو هم سرویس میدم تلفن 092146763254
ممنون خیلی خوب بود
برید گم شید با این سایت زدنتون
بی شعورا

سلام 

 

مزخرف بود خیلی خیلی مزخرف بود

۰۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۶ متین نوروزی مقدم

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی