درخت دانش

... ارائه دهنده مطلب کلاس هفتم نمونه سوال ، پاورپوینت ،تحقیق و

درخت دانش

... ارائه دهنده مطلب کلاس هفتم نمونه سوال ، پاورپوینت ،تحقیق و

درخت دانش

به وبلاگ (درخت دانش) خوش آمدید
این وبلاگ به طور موقت فقط دروس کلاس هفتم را انتشار میکند
عزیزانی که خواستار دروس سوم راهنمایی هستند در بخش (تماس با ما) بیان کنند ، تا انتشار شود .
با تشکر

درخت دانش

نویسندگان


لینک دانلود
منبع : درخت دانش



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹

نظرات  (۱۲)

۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۵ امیر عیسوندی

باتشکر از سوالات خوب شما

پاسخ:
ممنون

merci
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۲۳ مجتبی معین آبادی
ممنون از نمونه سوالات مهمی که به من کمک کرد

واقعا ممنون از سوالات مهمتون
متشکرم
به نظر من سوال هایش در سطح تیزهوشان نیست
چرا باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که اصلا سوالات رو پیدا نکردم اصلا به درد نخورد .فقط وقت تلف کنی بود.ولی به حرحال به خاطر زحمتتون ممنونم
چرا باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۳۱ آرمان احسان بخش از کاشمر
باضمن تشکر از زحمات شما تقاضا ی این را دارم که لطفا نکته های مفید وچند سوال های سطح بالا تری داشته باشین از شما ممنون خواهم شد البته بدرد من که نخورد اما باز هم تشکر می کنم
بابت اطلاع رسانیتون ممنونم.
ممنون بابت اطلاع رسانیتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی